donderdag 31 oktober 2013

Zin in werk - de serie gaat door: elke zaterdag te vinden in dagblad Trouw

Nog steeds elke zaterdag in het dagblad Trouw te lezen: Zin in Werk
Een korte beschrijving met kenmerkende foto van zomaar een werker


Deze week was het: Jacco van Nuys, hypotheekadviseur: Van jongs af aan wist ik dat ik in de financiële dienstverlening wilde werken. bezig met geld zijn is mijn passie. Niet zo zeer om er zelf rijk van te worden. Nee. met geld kun je zoveel regelen voor mensen. Dat geregel is mijn drijfveer.

Een eerste verzameling werd gepubliceerd in het gelijknamige boek Zin in Werk.
Zie de eerdere beschrijving in webblog De Nieuwe Bedrijfsarts

Een aanrader voor elke werker. Op de cover van het boek: Hein Bolderman, glazenwasser aan het werk : Ik lapte mijn eerste raam 53 jaar geleden, in de Jordaan. daar lap ik nog steeds. Een praatje maken, daar draait het om.


Geïnteresseerd? Bekijk dan ook de site zin in werk:
link zin in werk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten